Ring eller mejla till oss för en effektivare arbetsflöde.
Helpdesk support för företag som tjänst är en skalbar lösning för dig som är företagare som vill förenkla och effektivisera sin IT-support. Till en fast månadsavgift baserad på antal användare får ni tillgång till personlig verksamhetsanpassad IT-support så att ni kan utföra ert vardagliga arbete på ett smidigt sätt. Tillsammans med vår IT-specialist utförs en behovsanalys där vi går igenom ert behov så kan vi skräddarsy och anpassa efter dagens krav. Våra helpdesk supportagenter hjälper dig med allt som rör sig om dina IT-system, Microsoft365 licenser, störningar, anpassade fil-rättigheter, säkerhet, backup, lagring och mm.
Dagligen får våra kunder hjälp via vår helpdesk och detta har visat sig öka arbetsflödet och bidragit till att de jobbar mer effektivare än innan de fick hjälp från oss. Våra kunder vet att om något skulle strula med deras IT, så finns vi alltid för dem. De når oss alltid via telefon, mejl eller chatt. Tack vare oss får kunden ett smidigare och effektivare arbetsflöde varje dag, till skillnad från hur det skulle vara utan vårt stöd.
De flesta problemen löser vi via fjärrstyrning och över samtal. Vår personliga support är mycket populär och uppenbarligen uppskattad hos våra kunder. Vi lägger ner väldigt mycket tid och engagerar oss i att lära känna just våra kunders IT-miljö och deras arbetssätt. Vi är proffs på att hitta snabba lösningar och på så sätt upplever de inte något stopp i sitt arbete. Helpdesk support fungerar hand i hand med våra molntjänster. Vi har därför kombinerat helpdesk supporten med våra populära IT-paketlösningar anpassade efter ditt företags storlek. Med helpdesk som tjänst får ni en trygg hantering av era IT-frågor så ni kan fokusera på det ni är bäst på.
Ytterligare en fördel med att anlita vår helpdesk är att du som kund slipper lägga ner din tid på att kontakta alla dina leverantörer eftersom vi sköter det åt dig vid eventuella problem. I vår helpdesk arbetar vi med ett webbaserat ärendehanteringssystem som har funktioner som bland annat FAQ, delegering, kunskapsdatabas och Service Level Agreement. Är du nyfiken på att uppleva en proffsig helpdesk support-upplevelse så tveka inte att skicka en intresseanmälan genom formuläret nedan.
© 2023 Netlit Holding AB. All Rights Reserved. Utvecklad av NETLIT.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |